Monday, 2 May 2011

HARI NI AKU RASA PENING

ERM.....pening nye hari ni ...nak memikir kan banyak perkara.......erm......................................................................................

Monday, 25 April 2011




ni corak macam 2 ada ......saya pon tak tau lah nak bubuh corak apa lagi ......ni je lah saya punya corak .....heheheheheheehe

artis ku.....



ni gambar dayana amerda ...dia ni dulu masuk pertandingan idola kecil 2..dia menag masa tu ...dia ni artis,pelakon dan pernyayi......cantik kan dia .....

hari ini .........erm

bosan nye hari ni ....sebab nak main facebook ...fb pulak rosak hari ni ...nak main apa pon tak tau lah .....yang saya tau tengok tv je lar hari ni ....internet hari ni selo je hari ni .....nak main apa pon selo jeee.....erm ..apa nak jadi lah hari ni ........ :(

Sunday, 17 April 2011

MY HEART (MY LOVE)


hai ini nama nye cinta ...kan tajuk saya punya my heart (my love) ......my love ....ohhhhhini lah dinama kan love